علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 179493
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


ششمین روز مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC

"آدرین لوئیس" به حریف حتی فرصت رسیدن به "دبل" را نداد!!!

 

 

در ششمین روز از مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC ، این بار نوبت به "آدرین لوئیس" قهرمان 2011 و 2012 جهان رسید تا حریف خود را با شکستی سنگین بدرقه نماید.

"لوئیس" با نمایشی خیره کننده در 3 ست پیاپی بر "دنیس اسمیت" هموطن خود غلبه کرد و حتی به وی اجازه رسیدن به "دبل" را نداد!!! این مسابقه تنها 26 دقیقه به طول انجامید!!!

"لوئیس قهرمان اروپا در سال 2013" که پس از افت محسوسش از اواسط 2012 تا اواسط 2013 ، بازگشتی شکوهمندانه  به جمع 3 نفر اول دارت جهان داشته ، چندی پیش در نیمه نهایی مسابقات "گرند اسلم" 2013 در دیدار برابر تیلور با کیفیت ترین و برترین بازی تاریخ دارت جهان را به ثبت رساند ("لوئیس" با میانگین Score 111 و "تیلور" با میانگین "Score 110" !!!!!!! "تیلور" بازی را 16 به 9 به سود خود به پایان برد!!!!!!!!!!!!!!!!!)

لوئیس 28 ساله که طی 10 سال بازی حرفه ای دارت نزدیک به 1.3 میلیون پوند (تقریبا معادل 7 میلیارد تومان) از شرکت در تورنومنت های مختلف درآمد کسب نموده امیدوار است بتواند در ابتدای سال 2014 ، هت تریک کرده و سومین عنوان قهرمانی جهان را کسب نماید.

به همراه "لوئیس" ، "مایکل اسمیت" ، "اندی اسمیت" و "جاستین پایپ" نیز با غلیه بر حریفان به دور دوم صعود کردند.

همانطور که در مطاب قبلی نیز اشاره شد، مسابقات قهرمانی جهان 2014 PDC با حضور 72 بازیکن آغاز شد. اما 56 بازیکن مستقیما در دور اول بازیهای خود را آغاز کرده و 16 بازیکن باقیمانده در دور مقدماتی با هم مبارزه کرده و 8 بازیکن برنده به جمع 56 نفر قبلی اضافه شده و دور اول با 64 نفر ادامه می یابد. گفتنی است دور اول و مقدماتی همزمان در حال برگزاری است و برندگان دور مقدماتی در همان روز بازی دور اول خود را نیز انجام می دهند.

با سپاس از توجه شما عزیزان

منتظر خبرهای بعدی باشید.

حسین خسروی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: جمعه 29 آذر 1392برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com